Studie prokázala pozitivní dopad JoVE videí na studenty bakalářského studia
20. 5. 2019 - MyJoVE Corp.
Studenti bakalářského studia si vedli v testech z chemie významně lépe, pokud vedle klasického mluveného výkladu následně shlédli edukační video JoVE, zjistila studie, která byla publikována v Journal of Chemical Education, a do které bylo zapojeno 501 studentů z UCLA Department of Chemistry & Biochemistry a UCLA Center for The Advancement of Teaching. Ukázalo se také, že kvalitně zpracovaná vzdělávací videa mohou efektivně sladit skupinu studentů, kteří mají na začátku studia různou úroveň znalostí, a pomoci v případech, kdy vyučující látku dostatečně neprobral.
V jedné ze tříd se procento úspěšnosti v testech zvýšilo z 38,6 % (pouze účast na přednáškách) na 90,4 % (po zhlédnutí videí). Studenti získali více bodů v testu jak v případě, že test vyplnili ihned po zhlédnutí videa, tak i pokud tak učinili s odstupem dvou dní, což potvrzuje, že videa posílila konceptuální učení.
Oficiální tisková zpráva
Článek v Journal of Chemical Education
What Works in Chemistry Classrooms?
Informace z Katalogu
Chcete vědět víc?
Pište a volejte, Jakub Petřík má odpovědi na všechny vaše dotazy.
Albertina icome Praha s.r.o., Štěpánská 16, 110 00 Praha 1
tel.: 222 231 212
e-mail: aip@aip.cz